  • Data: 2010-03-29 23:47:49
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 01:32, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > to znaczy, że jeżeli robota była na czarno (na szaro :-)), bez żadnych
    > umów i rachunków, ale był przelew, to też można coś z tym zdziałać ( w
    > sensie dowodzenia jednej czy drugiej strony, że była praca i zapłata)?

    Nie jestem biegly w tych sprawach, ale sadze ze US sam z wlasnej
    inicjatywy po wyciagi z prywatnych kont siegac nie bedzie, choc ma
    takie prawo. Ale, jesli np pojawi sie donosik od zyczliwego (np od b.
    zleceniodawcy) ? Mozesz zostac wezwany celem zlozenia wyjasnien dot
    przelewu i w razie niewytlumaczenia sie poczestowany 75% pdoch od
    nieujawnionych dochodow + dodatkowymi konsekwencjami. Dla mnie
    zniechecajace, tym bardziej, ze alternatywne rozwiazanie nic Cie nie
    kosztuje - zleceniodawca ma odprowadzic zaliczke, Ty dostales netto.

    --

    Pozdrawiam,

    glos