  • Data: 2010-03-29 23:32:02
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z wlasnego doswiadczenia (rozwiazanie podane przez moj US) - wyliczyc
    > kwote brutto z otrzymanej netto i wpisac ja do pita, zaliczka = zero.
    > Do tego dolaczyc pismo z wyjasnieniem. Firma "nie i co mi zrobisz"
    > bedzie co najmniej wezwana do wyjasnienia.

    w moim przypadku informacja o takim moim zamiarze wystarczyła, pit się
    cudem odnalazł :-)

    > Odradzam nieuwzglednianie w/w w PIT. W ten sposob to Ty ponosilbys
    > ryzyko, a przypominam, ze po umowie sa slady (platne bylo przelewem?).

    to znaczy, że jeżeli robota była na czarno (na szaro :-)), bez żadnych
    umów i rachunków, ale był przelew, to też można coś z tym zdziałać ( w
    sensie dowodzenia jednej czy drugiej strony, że była praca i zapłata)?

    pozdrawiam
    s_13