  • Data: 2010-03-30 02:21:56
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s_13 wrote:

    > zleceń nie wykonuję dla ludności, tylko wyłącznie dla firm, więc nie
    > muszę prowadzić DG, taki "wolny zawodowiec" jestem... :-)

    Art. 2.
    "Działalnością gospodarczą jest zarobkowa działalność wytwórcza,
    budowlana, handlowa,usługowa oraz poszukiwanie, rozpoznawanie i
    wydobywanie kopalin ze złóż,a także działalność zawodowa, wykonywana w
    sposób zorganizowany i ciągły."

    ty sie serio zastanów, bo ja tam żadnego zwrotu "dla ludnosci/dla firm"
    nie widze.

    Z drugiej strony nie do końca mi sie chciało szukać definicji w ustawie
    co to jest wolny zawód, ale tak szybkim skokiem

    tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wolny_zaw%C3%B3d
    to ja ciebie jakoś nie widzę.

    ja sie nie czepiam, bo na umowe zlecenie duzo mozna przepchnać, ale jak
    sie US przyczepi to bedziesz miał ciepło.