  • Data: 2010-03-30 00:15:39
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie firma robila na lewo tylko Ty. Firma ma prawo nie wrzucac
    > Twojego rachunku umowy w koszty (fanaberia taka, a co!), a Ty nie masz
    > prawa zatajac dochodow przez US. Fakt, ze firma nie wyslala Ci PIT-11
    > nie usprawiedliwia Cie, tym bardziej, ze (cytuje): "ale kasa jest
    > zawsze na koncie :-)".

    jednak to firma robi na lewo, ja żyję w świadomości, że zaliczka
    odprowadzona, podejrzenie, że tego nie robi, rodzi się z końcem marca
    kiedy nie dostaje od tej firmy pitu, wtedy zdarza się, że jestem: bez
    umowy, bez rachunku, bez pitu, z przelewem pod nic nie mówiącym
    tytułem... i mam z tym uderzać do US? przecież udowadnianie tego, że
    wykonywałem dla nich zlecenie, będzie spoczywać na mnie, a to
    kosztowne i czasochłonne, firma może się wypiąć (i zrobi to jeśli
    rzeczywiście nie odprowadziła tych zaliczek), a gra idzie o niewielkie
    pieniądze i to nie dla mnie, ale dla US...

    pozdrawiam
    s_13