  • Data: 2011-01-20 14:09:05
    Temat: Re: OT; Re: Brak kasy fiskalnej a sprzedaż laptopa
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2011 13:58, cyklista pisze:

    > Tu się przyczepię, jedzie wokoło ronda i sygnalizujesz lewym, zeby inni
    > nie mieli wątpliwości że nie zjeżdzasz,

    A po co?
    Komu to ma służyć? Ci co byliby zainteresowani moimi zamiarami mają małe
    szanse, żeby to zobaczyć.

    > a ja jadąc pasem obok nie wiem
    > czy chcesz zmienić pas ruchu na lewy czy też zaparkowac na wysepce (bo
    > coś ci się psuje) czy też jedziesz dookoła.

    Pisałam już, że koncepcja, która ja uważam za oczywistą, żeby zwracać
    uwagę na innych użytkowników dróg i sygnalizować dla nich a nie "dla
    większej chwały bożej" nie do wszystkich dociera.

    A Ty w odpowiedzi pisze coś takiego?

    QED

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl