  • Data: 2011-01-20 18:26:31
    Temat: Re: OT; Re: Brak kasy fiskalnej a sprzedaż laptopa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jan 2011, cyklista wrote:

    > Kiedyś była wzmianka w ten deseń "chyba że wynika to z geometrii jezdni" lub
    > coś podobnego która dla mnie własnie likwidowała nakaz używania
    > kierunkowskazu na zwykłym zakręcie (bez skrzyżowania).

    A to tak.
    Ale w PoRD nie widzę - "geometria" jest tylko przy oznakowaniu.

    Przyznać muszę, że z "syndromu trawniczka" wynika że przepis podobny
    do tego o którym piszesz może być ukryty np. traktacie o wymianie
    towarowej z Maltą (formalnie - MOŻE być), ale w takim razie
    nadal będę twierdził ze to zły przepis był :) (tyle, ze tym razem
    źle ulokowany)

    > Jeśli przy ostatniej nowelizacji znikła

    Przy ostatniej nie, ewentualnie przy zastępowaniu KD przez PoRD.

    pzdr, Gotfryd