    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowa firma
    Date: Tue, 30 Aug 2005 21:54:08 +0200

    A był to wtorek, 30 sierpnia 2005 20:50, gdy Tmi napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > 1. Konto bankowe firmowe musi być jedynym kontem osoby fizycznej
    > prowadzącej DG?

    Tego by jeszcze brakowało :)

    > Chodzi o to, że jeśli na koncie firmowym takim jak np.:
    > volkswagen bank direct - jest tanio, to wyplata z bankomatu tania być nie
    > musi. Ale przelewy sa za darmo wiec mógłbym przelewać na moje prywatne
    > konto Inteligo i wypłacać w dowolnym PKO. Czy z punktu widzenia prawa -
    > takie operacje sa poprawne?

    Zakładając, że prowadzisz księgowość na zasadach ogólnych, to wręcz
    wskazane :D

    > 2. Miejsce - wynajem. Mieszkam w domu rodziców. Muszę je wynająć.

    A po co?

    > 4. Czy konta bankowe osobiste, są nadzorowane przez US lub inne instytucje
    > w szczególny sposób z uwagi na prowadzenie DG? Chodzi o pożyczki,
    > przelwanie pieniędzy znajomym. Do jakich kwot jest to bezpieczne? Czym się
    > kierować?

    Nie sądzę, ale to tylko moje gdybanie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan