  • Data: 2005-08-31 19:11:30
    Temat: Re: Nowa firma
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie poraża co innego.
    > To mianowicie że przeciętny Polak uważa że taki stan iż podatki
    > są "zaczarowane", niestrawne i najeżone pułapkami niczym średniowieczne
    > podejście do fosy.
    > Że tak ma być i jest to stan normalny.
    > Że jak "przeciętny człowiek" się na tych przepisach wyłoży niczym
    > żaba na lodzie to to "nic dziwnego bo podatki trudne są".
    > IMO to NIE JEST normalne...
    > Nie tyle do ciebie piszę :) co hm... "tak ogólnie korzystając z
    > okazji".

    nie uważam, że tak powinno być; podatki powinny być łatwiejsze, gdyż wielu
    praktyków popełnia błędy, a wg mnie przynajmniej osoby zawodowo wykonujące
    rozliczenia podatkowe i prowadzące księgi nie powinny robić błędów - a
    obecny stan pozostawia do życzenia. Dziwi mnie tylko to, że w sytuacji, gdy
    rożne urzędy różnie interpretują te same przepisy, do światu podatków
    wkraczają osoby, które nie umieją się bronić, które nie znają dogłębnie
    zagadnień podatkowych, które uważają, że podatki to tylko wbijanie pozycji
    do księgi i czasami jakaś porada na liście dyskusyjnej. Nie dziwię się
    zatem, że przeciętny cżłowiek na przepisach wykłada się jak żaba na lodzie.

    pzodr