  • Data: 2005-08-30 21:07:36
    Temat: Re: Nowa firma
    Od: "Tmi" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Cywiński wrote:

    > takie operacje są dopuszczalne

    > trzeba zrobić umowę użyczenia, bo to członkowie rodziny, więc
    > najlepiej tak zrobić;

    > jeżeli twoi rodzice są w posiadaniu tytułu prawnego do lokalu, to w
    > przypadku umowy użyczenia, nie mają ani oni ani ty z tego tytułu
    > przychodu
    >

    > A tak w ogóle to przerażające jest, jak dużo osób wskakuje samemu w
    > zaczarowany świat podatków, parapodatków i ciekawych urzędów. Radzę
    > wszystkim rozpoczynającym zastanowić się nad zaangażowaniem
    > licencjonowanego biura rachunkowego; koszt przy takich małych
> [...]

    Nie sadze zeby to bylo przerazajace. Sprawy staje sie proste - jak
    wszystko - po pewnym czasie. Wszystko zalezy od zaangazowania. Moi znajomi
    prowadza firme od 2 lat. Psozli na zywiol, maja inne charaktery niz ja wiec
    nie wiedzieli na poczatku nic, jakos zyja :). Do tego wszystkie dzialania
    zajmuja im 2 dni w mcu a wystawiaja setki faktur kazdego miesiaca. KWestia
    przywyczajenia, dobrego (darmowego) oprogramowania i wiedzy. Najgorzej
    jednak zaczac - zeby nei wtopic (czego nie lubie) - dlatego pytam. Oni
    wtopili sporo zanim nauczyli sie na bledach a i tak widze jak czesto robia
    bledy bo im sie nie chce zapytac. Tyle. Nie ma stracha!

    pozdt.
    T.