  • Data: 2023-09-30 14:06:52
    Temat: Re: Nie zaokraglili mnie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-09-29 o 20:15, Piotr Gałka pisze:

    > Jak idę do paczkomatu to kod odbioru sobie na karteczce dużymi
    > literami zapisuję.

    Gdybyś użył aplikacji, to otworzyłbyś skrytkę bez wpisywania czegokolwiek.

    > Zapłacić za parkowanie w parkometrze zdarzyło mi się może 2 razy w
    > życiu. Zamiast kombinować wolę się przespacerować

    Też całkiem niedawno się nauczyłem jak we wrocławskim miejskim
    parkomacie zapłacić kartą.

    > Nigdy w życiu nie potrafiłem zapamiętywać faktów (numery, imiona,
    > twarze). Geografia, Historia - to były dla mnie najgorsze przedmioty.
    > Za to nigdy nie miałem absolutnie żadnych problemów z zapamiętywaniem
    > zależności logicznych. Wystarczyło mi raz usłyszeć. Dlatego zawsze byłem
    > najlepszy w klasie (na studiach w grupie) z matematyki, fizyki.

    To dziwne, bo akurat wyciąganie wniosków i logiczne rozumowanie
    wymaga kojarzenia pewnych faktów czy zależności i bez dobrej pamięci
    słabo się to odbywa. Ja pamiętam sporo mniej lub bardziej sensownych
    ciągów znaków,
    (daty, sekwencje), które gdzieś kiedyś trzeba było opanować.