  • Data: 2002-09-24 14:45:27
    Temat: Re: Nie uznanie VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Sep 2002, Nikt wrote:

    >+ Maddy wrote:
    >+
    >+ > Nie mów mi że jakis sąd obciążył jednego przedsiębiorcę za zaległośc
    >+ > podatkową drugiego???? Na jakiej podstawie?
    >+
    >+ Nie za zaległość, ale np za zgubienie faktury.

    Ale Cezaremu "się napisało" o orzecznictwie w kontekście
    *niepłacenia* właśnie :) !
    Jakby *coś takiego* miało miejsce - to stoję w kolejce
    po namiar :]
    [...]
    >+ Jednak dopóki wybieramy sejm taki jaki wybieramy, to nie dziwmy się, że
    >+ takie prawo istnieje i takie wyroki sądów się zdarzają

    To też prawda :(
    Inna sprawa - to wątek na "prawo" wskazujący że Temida czasem
    bywa ślepa... :] Zresztą - przypadek (cywilny, nie podatkowy)
    że sąd nie zauważa konieczności powołania biegłego ani nie
    zauważa że strona przyznała iż niektóre prace nie zostały
    wykonane (i uznaje że zapłata się należy) słyszałem... :(

    Pozdrowienia, Gotfryd