  • Data: 2002-09-24 17:54:53
    Temat: Re: Nie uznanie VAT
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:amq79c$pb5$1@news.tpi.pl...

    > Nie ma takiego warunku w ustawie o PTU!!!!
    > Skąd wytrzasnąłeś ten wyrok? (nie wiem czy to do Bogdana, bo Bogdan
    > oskalpował cytaty)
    > Jesteś pewien że nie było apelacji?
    > Przecież to wierutna bzdura.

    > Tylw tylko że ciągle nie mamy podstawy prawnej. Powoływanie się na
    > "istotę" podatku od wartości dodanej to tak jak powoływanie się na prawo
    > naturalne albo dobre obyczaje. To nie jest norma!!!
    > W ogóle nie moge uwierzyć w taki wyrok.
    >
    > Maddy

    Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na jendo - słowo tzn "wyrok". Jako takiego
    wyroku nie mam, tylko protokół UKS, w którym jest właśnie taka
    interpretacja. Skoro wcześniej ktoś nie zapłacił podatku VAT to ja nie mam
    prawa do jego odliczenia. W związku z powyższym będę zmuszony do zapłacenia
    podatku który sobie odliczyłem plus oczywiście odsetki. Takie są wnioski
    końcowe. Gdy w swojej skardze podniosłem że to bzdura to w odpowiedzi
    dostałem właśnie takie uzasadnienie - patrz wyrok NSA.

    Przepraszam za "oskalpowanie" mego przedmówcy w poprzednim poście.
    Bogdan