  • Data: 2002-09-24 17:26:42
    Temat: Re: Nie uznanie VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bogdan napisał:

> [...]
    Nie ma takiego warunku w ustawie o PTU!!!!
    Skąd wytrzasnąłeś ten wyrok? (nie wiem czy to do Bogdana, bo Bogdan
    oskalpował cytaty)
    Jesteś pewien że nie było apelacji?
    Przecież to wierutna bzdura.

    > I tu jest własnie cały haczyk. Odliczając sobie VAT zakładam, że został on
    > zapłacony przez firmę która mi sprzedała towar. Jednak w sytuacji gdy ktoś
    > wczesniej nie rozliczył tegoż VAT-u w US ja popełniam przestępstwo skarbowe.
    > Przestępstwo to może za duże słowo ale sprowadza się do tego samego. Nie mam
    > prawa do odliczenia naliczonego mi podatku (kara nr jeden) i musze zapłacić
    > odsetki - bo powinienem go zapłacić (kara nr 2).
    > Bogdan
    Tylw tylko że ciągle nie mamy podstawy prawnej. Powoływanie się na
    "istotę" podatku od wartości dodanej to tak jak powoływanie się na prawo
    naturalne albo dobre obyczaje. To nie jest norma!!!
    W ogóle nie moge uwierzyć w taki wyrok.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk