  • Data: 2002-09-25 13:09:39
    Temat: Re: Nie uznanie VAT
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Graszka, zamiast cytować pana Zubrzyckiego (z całym szacunkiem)
    > zacytuj konkretny przepis to podyskutujemy. Pointerpretujemy.
    > Inaczej dyskusja zaczyna kręcic sie w kółko.
    >
    > Maddy

    Nie bardzo możemy jakąkolwiek dyskusją coś zdziałać, myślę. Ostatecznie i
    tak jesteśmy zdani na interpretację tzw.organów. Sama nie mam na szczęście
    doświadczeń tego typu i daj Boże wszyscy moi kontrahenci płacą cesarzowi co
    cesarskie więc zajęłam stanowisko jako bierny obserwator. A że Zubrzycki
    opisał sprawę dość obszernie cytując uzasadnienie wyroku na trzech stronach
    leksykonu - podałam to źródło ewentualnym zainteresowanym.
    Powyższe stanowisko nie wynika wprost z żadnego konkretnego przepisu, a jest
    interpretacją par.50 ust.4 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie
    wykonania niektórych przepisów ustawy o pod. od towarów i usług oraz o pod.
    akcyzowym.
    Stawia to przedsiębiorców -nie po raz pierwszy zresztą- w sytuacji "dziecka
    we mgle", bo każdy nowy klient może być "trefny".
    Może ktos na liście przerabiał ten "materiał" od A do Z i wie coś nt.ew.
    wyroków w "tym temacie"?
    Graszka