  • Data: 2008-07-24 14:25:48
    Temat: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl wrote:

    > Tylko czy jest obowiazek wystawienia? Ja bym sie zastanowil w tej sytuacji
    > i przy niepewnym kliencie odmówil.
    >
    > O takim wystawianiu juz o tym kiedys rozmawialismy. Glowne powody by nie
    > wystawic:
    > 1. Fakture na DG wystawia sie bez proszenia (jest obowiazkowa). Wyatwienie
    > jej w tej sytuacji moze spowodowac zarzut zlamania tego obowiazku.

    Ciekawy sposób rozumowania. Czyli zastosowanie się do przepisu może
    spowodować zarzut jego naruszenia?. Czyli "nie zatrzymuj się, bo tam był
    znak stop. Jeszcze ci ktoś zarzuci że się nie zatrzymałeś" :):):).

    > 2. Paragon moze sugerowac ze kupil jako konsument. Nabyl dzieki temu
    > odpowiednie prawa. Wystawienie faktury na DG zmienia te prawa, daj epole
    > do naduzyc.

    Pole do jakich nadużyć? Nadużyć praw konsumenta których się pozbyło
    przyznając się do zakupu na DG?

    p. m.