  • Data: 2008-07-24 18:16:24
    Temat: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatrzymaj się, wróć i przeczytaj ponownie ;). Przecież mamy sytuację
    > zupełnie odwrotną. Kupujesz coś, masz uprawnienia konsumenckie. Potem
    > chcesz fakturę - pozbywasz się tych praw, od tej chwili nie możesz odesłać
    > sprzetu dlatego że ci się nie spodobał. Gdzie tu miejsce na nadużycie?

    Nie. Mamy taką jak opisałem. Klient kupił, pasuje mu i chce fakturę na DG. Gdyby
    nie pasowało - mógłby odesłać tłumacząc się, że ma takie prawo jako konsument.
    Gdyby od razu o tym powiedział, że kupuje w celach gospodarczych podstaw
    prawnych do odesłania i żądania zwrotu kasy by nie miał.
    To jest to pole do nadużyć. Konsument ma większe prawa niż nie-konsument kupując
    na odległość.