  • Data: 2008-07-24 15:37:55
    Temat: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl wrote:

    > Bo tam był STOP, zorientowałem się teraz i dlatego staję na środku
    > skrzyżowania.

    A jakby zakaz ruchu/wjazdu?

    Poza tym, idąc tym tropem: jeżeli Medialny Marek sprzedaje mi powiedzmy
    drukarkę, dostaję paragon. Idę z tym paragonem za 5 dni do
    informacji/obsługi klienta, a tam słyszę "nie wystawimy panu faktury bo
    mamy obowiązek wystawić ją od ręki, nie zrobiliśmy tego więc teraz nic z
    tego - boimy się że ktoś nam zarzuci że nie wystawiliśmy faktury".

    Brzmi to jak "dzwonię do ciebie bo nie mogę rozmawiać" i "o której odlatuje
    ten samolot 11:30(..)nie wiem, no chyba o 13tej", tyle że to było dawno i
    inny ustrój ;).

    > Np. Niespodobał mi się sprzęt, więc go odsyłam. Jako nie-konsument nie
    > miałbym takiego prawa.

    Zatrzymaj się, wróć i przeczytaj ponownie ;). Przecież mamy sytuację
    zupełnie odwrotną. Kupujesz coś, masz uprawnienia konsumenckie. Potem
    chcesz fakturę - pozbywasz się tych praw, od tej chwili nie możesz odesłać
    sprzetu dlatego że ci się nie spodobał. Gdzie tu miejsce na nadużycie?

    p. m.