  • Data: 2008-07-24 13:31:06
    Temat: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale ja zawarlem umowe z osoba A, a tutaj sie okazuje ze sprzedalem
    osobie B
    (a moze nie, moze zawarlem umowe z osoba A ale dostawa jest dla osoby
    i wlasnie to wpisalem na fakturze :) ? Tylko z kim mam zalatwiac ew.
    spory?)

    Ale jakie spory?
    Zapłacone wszystko?
    Podatki i tak Ty odprowadzasz, a czy on księguje fakturę czy nie to Ciebie
    to już nic nie obchodzi.
    W razie gwarancji to co Cię obchodzi czy popsute przyniesie Kowalski czy
    Malinowski, jeżeli przyniesie z dowodem zakupu u Ciebie i roszczenie będzie
    zasadne to chyba nie ma żadnej różnicy.

    Gdy pracowałem w firmie nie jeden raz kupowałem różne rzeczy biorąc fakturę
    na pracodawcę.

    boropi