  • Data: 2010-02-18 15:34:45
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-18 16:12, Maddy pisze:

    > Ty chcesz, żeby Cię wszyscy księgowi w Polsce znienawidzili chyba.

    za ułatwienie pracy? Do VAT generuję VAT-7 a do pit PIT-5 (tak, wiem,
    się go już nie wysyła od jakiegoś czasu, ale i tak rozliczasz PIT
    miesięcznie i i tak kwoty masz rozliczone). Więc przy moim pomyśle masz
    prościej, nie masz całej tej kołomyji rocznej, a do tego prościej z
    księgowaniem, z rozliczaniem zysków i strat itp.

    No chyba że chodzi ci o to, że jak będzie prościej, to mniej zarobisz,
    bo mniej twoich usług będzie potrzebnych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek