  • Data: 2010-02-18 17:21:37
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A co, VAT składają?

    Napisałem, że składają. Znasz jakiegoś czynnego podatnika, który
    jest z tego zwolniony?

    > Nie składają. Próbujesz zdegenerować obecny system, a nie uprościć.
    > Nie chodzi o to, żeby rozliczać PIT i miesięcznie i rocznie, tylko,
    > żeby rozliczać po prostu miesięcznie i koniec. Tak jak
    > vat. W cyklu ciągłym i bez przepadania.

    Tobie się wydaje, że informacje z PIT5 i PIT36/37/38 są tożsame
    (po zsumowaniu). Otóż nie są. Rozliczasz na PIT-5 ulgę na internet?
    A na dziecko? A rehabilitację? Świadczenia otrzymane z ZUS?
    Dochody nieujęte w księdze i DG, takie jak:

    - przychód z praw autorskich,
    - sprzedaż mieszkania
    - sprzedaż samochodu
    - renta/emerytura

    I pierdyliard innych rzeczy o których nie pomyślałeś jak chciałeś
    przerzucić z rocznego na miesięczny obowiązek rozliczenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl