  • Data: 2009-07-14 21:20:19
    Temat: Re: Koszty poczatkowe prowadzenia sp. z o.o.
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Ale co wywęszy?

    Nie wiem. Napisałem, że lubi węszyć, a nie, że wywęszy. Po prostu
    uprzedzam, że UKS ma swoje ulubione tematy i jednym z nich (obok m.in.
    faktur paliwowych, faktur wystawianych z 0% VAT oraz faktur kosztowych z
    końca miesiąca) jest właśnie wykazana w bilansie strata. Nawet jeśli
    wszystko faktycznie jest w porządku, to po co narażać się na kontrolę? Mało
    który przedsiębiorca, a zwłaszcza początkujący, postępuje w 100% zgodnie z
    prawem i to w głównej mierze wynika z jego niewiedzy, złej interpretacji
    przepisów, ale UKS to przecież nie interesuje. Więc nawet jeśli nie znajdą
    nic podejrzanego w samym bilansie, to mogą się przyczepić do innej
    pierdoły. Innymi słowy - jeśli można uniknąć kontroli, to po co się na nią
    niepotrzebnie narażać? :)