  • Data: 2015-10-13 13:19:42
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-09 o 18:59, Budzik pisze:
    > To tak samo jak dla powiedzmy Gatesa nowe Porsche jest tansze niz dla mnie
    > nowy Focus...
    To jest myślenie w rodzaju: dostaję 1500 na rękę i starcza mi na
    wszystko i na czynsz i na prąd i jeszcze na szklaneczkę wódki zostanie,
    więc każdemu na pewno też wystarczy :-> Tymczasem pomyśl to takim
    właścicielu dużej firmy, który pod Konstancinem wybuduje sobie dom 1500
    m2 z powierzchnią okien nie do ogarnięcia dla przeciętnego człowieka. W
    zimie ogrzanie tego budynku to około 10 tys. miesięcznie. I z czego on
    ma na tego Focusa odkładać?? :->

    Maciek