  • Data: 2002-07-22 11:51:35
    Temat: Re: Kilometrowka - raz jeszcze...
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli jest inaczej, znajdź mi podstawę prawną.
    > Taką która *zmusza* mnie do ujmowania kosztów w odstępach miesięcznych
    > a nie kwartalnych czy rocznych, jeżeli mam taki kaprys i bardzo chcę
    > kredytowac skarb państwa.
    >
    > Magda

    rozumiem z tego, iż np. fakturę kosztową mogę zaksięgować
    z dowolną datą w ramach roku podatkowego ?

    Dziwne, do tej pory myślałem, że koszty księguje się w miesiącu
    ich wystąpienia lub następnym.

    I nasuwa się jeszcze jedna wątpliwość zliczania kosztów
    wyliczonych na podstawie przebiegu. Chodzi mi mianowicie
    o stawkę za km. Wszystko wskazuje na to, iż liczy się
    koszty już obliczone, a nie kilometry ?

    Pozdrawiam
    Piotr