  • Data: 2002-07-23 10:56:40
    Temat: Re: Kilometrowka - raz jeszcze...
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K. napisał:

    > Ten cep składa się z następujących częsci:
    > - nie nadwyżka kilometrów a obliczony koszt eksploatacji na podstawie stawki
    > i km
    > - nie nadwyżka rachunków a ewentualnie nadwyżka kosztów udokumentowanych
    > kolejne części cepa:
    > - faktury VAT
    > - bilety postojowe
    > - dowody wewnętrzne
    >
    > i cała masa innych drobiazgów (?)
    > związanych z ewidencją przebiegu pojazdu.
    Tylko powiedz gdzie tkwi twój problem, czego nie rozumiesz, to Ci pomogę.
    Bo jak boga kocham w dalszym ciągu nie wiedzę nietypowych przypadków.
    Jakie masz problem z fakturami VAT?
    Nie wiesz jak księgowac bilety postojowe?
    Skąd Ci sie biora dowody wewnetrzne w EPP?

    Masz problem - pytasz.
    A nie zadajesz enigmatyczne pytania "a co z nietypowymi przypadkami".
    Daj mi nietypowy przypadek - uwielbiam wyzwania.

    > Jak widać, cep składa się z nieco większej liczby elementów ;-)
    Ja w dalszym ciągu widzę tylko cep, nie ważne jak skomplikowana
    definicję do niego dopiszesz. Dwa kije i sznurek to dwa kije i sznurek.
    Jestes zwolennikiem terminliogii wojskowej?
    Kałuża - maly akwen wodny bez odpływu i bez znaczenia strategicznego?

    > "używania pojazdu prywatnego do celów służbowych w DG przez właściciela"
    A może to:
    UPDoF art. 23 ust. 1 pkt 46
    To jedyny przepis okreslający *granice* uznania wydatków na samochód
    osobowy nieprowadzony do EŚT za koszt uzyskania przychodu.
    Bo ustawa stawia tylko granice. Coś, co nie jest wyraźnie zakazane w
    ustawie, jest dozwolone. Nie ma zakazu rozliczania kilometrówki
    narastająco. Ale możesz rozliczac ją w zamkniętych okresach
    miesięcznych. wolna wola. US nigdy nie powie Ci że mógłbys płacic
    mniejsze podatki i nie bedzie miał do Ciebie pretensji.

    Swoja droga, skoro jestes jedyną osobą na tej, liście stawiająca tezę
    miesięcznego rozliczania EPP, to może cos jest na rzeczy?
    Czy uważasz że jestes jedynym, ktoremu dane było poznac prawdziwe
    oblicze EPP?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk