  • Data: 2002-07-23 12:28:15
    Temat: Re: Kilometrowka - raz jeszcze...
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko powiedz gdzie tkwi twój problem, czego nie rozumiesz, to Ci pomogę.
    To nie jest tylko mój problem.
    Po prostu jest kilka osób, które chcą znać umocowanie w prawne,
    przenoszenia kosztów obliczeniowych na kolejny miesiąc.
    Czy to aż tak Ciebie denerwuje ?

    > Bo jak boga kocham w dalszym ciągu nie wiedzę nietypowych przypadków.
    > Jakie masz problem z fakturami VAT?
    I znowu :-(
    Dlaczego jesteś taka złośwa ?
    Ja tylko wskazuję, że księgowanie faktur w EP może być kłopotliwe
    ze względu np. na datę księgowania VAT naliczonego itp.
    Czy uważasz, że faktury VAT w EP traktuje się inaczej
    niż to opisano w UoPTUiA

    > Nie wiesz jak księgowac bilety postojowe?
    > Skąd Ci sie biora dowody wewnetrzne w EPP?

    np. za paliwo kupione za granicą :-o

    > Masz problem - pytasz.
    > A nie zadajesz enigmatyczne pytania "a co z nietypowymi przypadkami".
    > Daj mi nietypowy przypadek - uwielbiam wyzwania.
    j.w.

    > A może to:
    > UPDoF art. 23 ust. 1 pkt 46
    > To jedyny przepis okreslający *granice* uznania wydatków na samochód
    > osobowy nieprowadzony do EŚT za koszt uzyskania przychodu.
    > Bo ustawa stawia tylko granice. Coś, co nie jest wyraźnie zakazane w
    > ustawie, jest dozwolone. Nie ma zakazu rozliczania kilometrówki
    > narastająco. Ale możesz rozliczac ją w zamkniętych okresach
    > miesięcznych. wolna wola. US nigdy nie powie Ci że mógłbys płacic
    > mniejsze podatki i nie bedzie miał do Ciebie pretensji.
    już lepiej :-)

    ?

    > Czy uważasz że jestes jedynym, ktoremu dane było poznac prawdziwe
    > oblicze EPP?
    nie

    Bardzo dziękuję za pomoc.
    Piotr