  • Data: 2002-08-03 19:50:18
    Temat: Re: Kilometrowka - raz jeszcze...
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    > Prawda, jeśli uznamy wożenie swojej osoby ciężarówką za uzasadnione
    > to masz rację :) IMHO można jeszcze wieźć współpracowników.
    A Ty nie masz przypadkiem ciężarówki do wożenia swojej osoby-bo ja mam i
    z tym przypadkiem akurat nie mam problemu.

    > Chciałbym delikatnie zauważyć że mowa była o wożeniu towaru (czyli
    > pracy) a nie siebie (czyli podróży służbowej)
    Kto mówił o wożeniu towarów? I dlaczego delikatnie:-))) Wal prosto.

    >- jak ktoś mało jeździ
    > i zapomniał to w KP jest np. wyraźne rozróżnienie: za czas pracy
    > należy się wynagrodzenie, za czas pobytu w podróży służbowej
    > co najwyżej dieta...

    Kurczę zmienili KP,tyle teraz zamieszania że nie zauważyłem tej istotnej
    przecież zmiany:-))).To jak pracownik jedzie w delegację to już nie
    nalicza mu sie normalnego wynagrodzenia i dostaje tylko dietę? Od
    poniedziałku w takim razie wszyscy pracownicy będą non-stop na
    delegacji.Od kiedy ta zmiana obowiązuje?

    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (witający :) po podróży służbowej, 'oczywiście' !)
    No to 19 zł na dzień zarobiłeś.Gratulacje
    Jacek