  • Data: 2002-07-24 16:17:45
    Temat: Re: Kilometrowka - raz jeszcze...
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@i...pl> wrote:
    > To nie jest dobre rozwiązanie.
    > Po pierwsze - kilometrówka nie dotyczy samochdów będących środkiem
    > trwałym.
    > W przypadku samochodów ciężarowych nie prowadzi sie kilometrówki w
    > ogóle i nie dotyczą ich żadne limity ani stawki.
    > Te przepisy dotycza wyłacznie samochodów osobowych nie wprowadzonych
    > do ewidencji środków trwałych.
    > Jeżli chcesz być wzorowy podatnikiem, musisz po prostu policzyc ile
    > kilometrów przejechaleś w działalności, ile "na etaice" i

    Maddy,źle przeczytałaś-to ja jestem pracodawcą zatrudniającym pracownika
    prowadzącego własną DG i posiadającego samochód ciężarowy.Dlaczego
    twierdzisz że przepisy odnoszą się jedynie do samochodów osobowych
    będących właśnością pracownika?
    Czy pracownik nie może używać w takim przypadku swojego samochodu
    ciężarowego?
    Jacek