  • Data: 2009-07-21 18:20:34
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 18:30
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Nie do końca normalka - przelew będzie widoczny z poniedziałkową datą

    no to normalne, skoro w poniedziałek go masz robić.

    > jeśli sobie nie ustawisz historii "do przodu" to go nie zobaczysz :)

    No i słusznie. jak chcę oglądać przelewy przyszłe, to mam opcję ,,Operacje
    zaplanowane'', w której mogę anulować np. taki przyszły przelew. Wad mBank
    ma milion, ale tu zupełnie nie widzę problemu, a wręcz przeciwnie... Ja mam
    zaplanowane z 20 przelewów w przód. Gdyby były od razu widoczne na
    historii, to by zaciemniały strasznie obraz. Po co mi na historii przelew,
    który będzie być może za pół roku wykonany dopiero czy za rok?

    > Nie od kilku lat tylko od paru miesięcy.

    oj wydaję mi się, że zapis do PDFów historii jest już z 2 lata.
    Bez sensu to jest to, że ich CSV jest skopany i nie nadaje się zbytnio do
    używania :(

    > Gdyby komuś z mBanku się chciało, to by mogli zrobić coś co na pewno by im
    > przysporzyło zwolenników: możliwość weryfikacji przelewów przez osoby
    > trzecie. Czyli: robię przelew, klikam w przycisk "link do weryfikacji"
    > i otrzymuję link, który mogę przesłać odbiorcy przelewu by sobie zobaczył
    > dokładnie to samo co ja po kliknięciu w przeelew wykonany.

    A po co takie coś?
    Zresztą, jakiś bank to ma?

    > U mnie nie rządzi - taki sobie jest, do opery się funkcjonalnością nie
    > umywa :P

    E tam. Funkcjonalność pełna, a do tego świetna integracja z KDE. To dla mnie
    ważne bardzo. Nie podobają mi się kombajny. Lubię jak pobieraniem zajmuje
    się KGet, jak PDFy wyświetla wbudowany KPDF, a multimedia łyka wbudowana
    Kaffeina.

    >>> OK. A teraz zamieniamy 10k na 3k. I nie mówimy o jednej transakcji na
    >>> 3k, tylko np. o awaryjnym zakupie biletu lotniczego i wypożyczeniu
    > Zmień "zechce lecieć gdzieś" na "muszę szybko wracać do domu/firmy". Albo
    > lądujesz w drogim hotelu w mieście gdzie masz się spotkać z klientem
    > i okazuje się że owszem, pokrywają koszty - ale później. A tu trzeba
    > zapłacić 500zł/noc...

    Dalej nie moja półka :D Jestem prostym instruktorem, a rodzinny dom
    opuszczam na wakacje ino.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)