  • Data: 2009-07-21 12:42:59
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 10:35:41 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 01:56

    > no na mBankowej WPVisie raczej nie. Nie znalazłem.

    Czyli to kiepska karta po prostu - na pewno bym takiej nie brał, chyba że
    korzyści z jej używania przewyższają koszty wznowienia.

    > No o ile dużo i namiętnie korzystasz z karty. Dla mnie to męczące. Potem
    > pamiętać o spłacie... Debetówki używam płynnie i bez myślenia.

    Przy debetówce musisz pamiętać o tym by zawsze zapewnić środki na koncie :)
    To ja już wolę kredytówkę z dużym limitem. A spłata? W większości banków
    może być robiona automatycznie.

    > To tak jak w tej reklamie: ,,Jakbym chciał stać w długich kolejkach w banku,
    > to bym se założył konto w Lukasie''. A jakbym chciał myśleć o kartach, to
    > bym został dilerem kart.

    Dla mnie właśnie KK zwalnia z martwienia się o karty - płacę i już, bez
    zastanawiania się czy wczoraj przelałem na konto powiązane z debetówką
    odpowiednią kwotę...

    > Normalne, osiedlowe. Niby w niektórych można płacić kartą, ale zamieszanie
    > wtedy jest i paragonu nie dadzą wtedy... Ale za to mają dobre mięsko i
    > dobre warzywka. A tam gdzie mają dobre pieczywko, to w ogóle kart nie
    > przyjmują.

    No widzisz, a ja mam sklepik który sprzedaje wędliny i pieczywko które
    naprawdę zasługują na swoją nazwę - i nie ma problemu z płatnością kartą :)
    Oprócz tego nie muszę się martwić o stan konta gdy wejdę sobie do sklepu
    i kupię buty i kurtkę bo akurat pojawiła się okazja...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944