  • Data: 2024-06-06 18:24:41
    Temat: Re: Jak się płaci CIT ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-06 o 17:53, J.F pisze:

    > Tłumaczyłes, ale jakoś Ci nie bardzo dowierzam, ze produkty powinny
    > miec cenę magazynową równą kosztowi zawartych w nich materiałów tylko.
    > Bo to nie ma sensu, przynajmniej tak mi się wydaje.

    Gdyby przed przejrzeniem tej dyskusji ktoś mnie o to spytał to też bym
    uważał, że produkty w magazynie mogą mieć inną wartość niż cena zakupu
    materiałów.

    Kiedyś dawno (okolice 1991) zrobiliśmy klucz do zabezpieczenia
    oprogramowania w postaci przejściówki na wyjściu DSUB-25 do drukarki).

    Zamówiła to od nas jakaś duża firma (wydaje mi się, że byli potem
    kojarzeni z oprogramowaniem dla ZUSu). Kupili chyba od razu 20 czy 30
    szt, co dla nas było wielkim zamówieniem. A że mieścili się gdzieś
    między Gdańskiem a Sopotem to sam im je zawiozłem. Jako potwierdzenie
    dostawy dali mi jakiś wydruk z programu magazynowego - że są wciągnięte
    na magazyn. Co mnie najbardziej zaskoczyło - na wydruku była podana cena
    klucza chyba prawie dwa razy wyższa niż na naszej fakturze.
    Zwróciłem uwagę, że to jest chyba jakiś błąd. Ktoś mi powiedział, że z
    nabyciem towaru i jego magazynowaniem wiążą się już jakieś koszty więc
    po uwzględnieniu tych wydatków taka jest wartość tych naszych kluczy po
    umieszczeniu w ich magazynie.

    Albo to jest jakiś inny system rozliczeń (z wielu dopuszczalnych), albo
    się coś w międzyczasie zmieniło.
    P.G.

    P.S.
    Nie czytałem dalej. Od rana nic nie zrobiłem, a tu już pora iśc do domu.
    Może kiedyś (najwcześniej w poniedziałek).