  • Data: 2007-07-25 19:58:48
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jul 2007, witek wrote:

    > <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv01k5uiipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    [...]
    > To nie moja wina, że znajomi mają zielone pojęcie o przepisach.
    > W momencie podpisania z nim umowy o dzieło, zlecenia lub zatrudnienia go na
    > etat, moją obowiązek dostarczyć mu druk NIP-3

    Witek, teoretyku, fakturę VAT-MP też mają obowiązek wszyscy przyjąć,
    prawda? (i odpowiednio "oksięgować", stosownie do przepisów).
    Jaka jest odpowiedź firmy, która dostanie taką fakturę? ;>
    Nie wiem czy praktycznie łatwiej odszukać trafienia w googlu
    dając mu w zapytaniu "nigdy więcej" czy "ostatni raz" ;)

    > a oni mają go obowiązek wysłać.

    O to to.
    Wszyscy strasznie lubią obowiązki. "Strasznie" czytać dosłownie :O

    > Koniec filozofii.

    "...niech poda NIP... -ale on nie ma! -...eeee...my akurat tego nie
    potrzebujemy, idzcie gdzie indziej" :>

    > Bo ustawa o NIP nie narzuca ograniczen nikomu, komu nip jest potrzebny.
    > Jak ci nip nie jest potrzebny, to po co maja ci go nadawac.

    On mu (no nie tommyemu, tylko małoletniemu o którym mowa) JEST potrzebny.
    Tylko naprawdę nie jest trudno przyjąć do wiadomości, że mało kto
    chce *brać sobie dodatkowy obowiązek na głowę* - jak będzie umowa
    za 20 zł, a trzeba wysłać pismo poleconym albo dodatkowo przejść
    się do US (tudzież zapłacić tym biurze rachunkowym żeby "obsłużyli")...

    pzdr, Gotfryd