  • Data: 2007-07-26 13:30:29
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv2dyjfbipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Nie mam pieczątki :)

    No trudno, to młody zostanie bez NIP.

    > Czyli nie mogę w innym US, do któego mam bliżej ;)

    Niestety nie. Ale to ciekawe, że masz bliżej do US, pod który nie podlegasz.

    > 4. Płatnik dostarcza podatnikowi formularz zgłoszenia identyfikacyjnego w
    > terminie
    > 7 dni od dnia potrącenia pierwszej zaliczki na podatek dochodowy lub od
    > dnia złożenia oświadczenia w sprawie rozliczenia rocznego.
    >
    > Wychodzi mi, że jeżeli nie zawrę z nim żadnej umowy, to nie jestem dla
    > niego płatnikiem
    > i nie mogę go zgłosić?

    To jest termin DO, a nie od. Masz mu dostarczyć NIP-3 w terminie DO 7 dni od
    dnia potracenia pierwszej zaliczki.
    Tu nie jest nic napisane, że ci nie wolno dostarczyć mu NIP-3 przed
    pobraniem pierwszej zaliczki tudzież przed zawarciem umowy.