  • Data: 2007-07-26 20:53:53
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-07-2007 o 15:30:29 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message
    > news:op.tv2dyjfbipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    >>
    >> Nie mam pieczątki :)
    >
    > No trudno, to młody zostanie bez NIP.

    Nie znam przepisu nakazującego posiadanie pieczątki,
    do tego przeszukałem ustawę o nip na okolicznośc wyrazów
    pieczątka, stempel ich skrótów i odmian i też nic nie znalazłem.
    Rozwiń więc proszę tą myśl, bo może coś przeoczyłem ze zmęczenia,

    > Niestety nie. Ale to ciekawe, że masz bliżej do US, pod który nie
    > podlegasz.

    Nieprawdaż

    > To jest termin DO, a nie od. Masz mu dostarczyć NIP-3 w terminie DO 7
    > dni od dnia potracenia pierwszej zaliczki.
    > Tu nie jest nic napisane, że ci nie wolno dostarczyć mu NIP-3 przed
    > pobraniem pierwszej zaliczki tudzież przed zawarciem umowy.

    Czyli defacto można zgłosić każdego, najwyżej później coś się omsknie
    i jednak nie będzie tej zaliczki - w końcu umowa o dzieło może być ustna
    a do wykonania może nie dojść.