  • Data: 2007-07-25 20:58:26
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv1fwnxkipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Mogę, tyle że to rodzina - więc i PIT i VAT do oszacowania mogą iść.
    > Ale faktycznie, jakby coś za 20zł zamówić i udokumentować że to faktycznie
    > zrobił,
    > to nie byłoby większego ryzyka, a kwota sporo mniejsza niż przy akcji z
    > PCC.

    To ty masz firmę? Ludzie, ratunku.
    To niech ten młodociany weźmie druk nip-3 wypełni go wpisując dane twojej
    firmy w czesci E, wsadzi do koperty, a ty mu na tej kopercie przywal
    pieczątkę i niech to wrzuci do skrzynki.
    Przecież nie musisz z nim żadnej umowy zawierać. Dostanie NIP do domu za
    jakies dwa tygodnie.