    Date: Wed, 14 Aug 2013 19:23:14 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za domeny a zawieszenie DG

    > IMO - "do skutku".

    Ale VAT też? Czy raczej jeśli VAT to już trzeba było regularnie i
    składać VAT7 we wszystkich miesiącach.

    > Właśnie.
    > W JAKIM CELU?

    Osobistych klachów. Przy czym niezależnie czy te klachy są czy nie,
    abonament jest stały, a niewykorzystane minuty przepadają.

    > Ale jako że można się liczyć ze "szczególnym przyjrzeniem się"
    > temu telefonowi, to chyba lepiej żeby z niego nie dzwonić
    > do ciotek i szwagrów :>

    ATPO: A jak się przyglądają telefonom przedpłacanym? Bo np. mam jeden z
    mBanku i tam billingu ni cholery nie ma. Mogę go sobie księgować i to
    oni muszą mu udowodnić, że wykorzystałem na niecne cele czy też ja mam
    udowadniać, że wykorzystałem na cele właściwe?

    Albo jak się ma np. taki abonament jak ma znajomy, gdzie ma Darmowe
    Rozmowy Do Wszystkich. Czy jeśli billing mu wykaże, że wykonał
    100000000000 rozmów osobistych, to coś grozi? W końcu jakby wykonał 0
    osobistych to koszt byłby identyczny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek