  • Data: 2013-08-14 20:39:43
    Temat: Re: Faktura za domeny a zawieszenie DG
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie mogłeś po prostu przeczytać zalinkowanego artykułu?
    > (mam nadzieję, że w tym wątku :>)

    No niby mówią o składaniu PO odwieszeniu. Ale w sensie, że po
    odwieszeniu mam złożyć deklaracje za cały rok z kolejnymi numerami etc?
    Czy wszystko wrzucić na jedną.

    > Ale wykorzystanie było TYLKO na potrzeby osobiste, prawda?

    Tak, ale jakby nie były, to by do zapłacenia było Dokładnie Tyle Samo.
    Tylko ,,darmowe minuty'' dostałby operator Oranże a nie osobista
    małżonka na klachy z mamusią etc.

    > Jakby sobie leżało, spleśniało, zmarnowało się - to proszę
    > bardzo, koszt jest. Ale "użyjesz" - to koszt należy do
    > celu do którego "użyto".

    Znaczy się jak właściciel restauracji wywali resztki ciasta z imprezy,
    to dobrze, ale jak sam zje z żoną, to już źle?

    > Skądinąd nie ma innej równie skutecznej metody zapobiegania
    > takiemu "użyciu", bo Ty użyłeś telefonu, a kto inny "użyje"
    > helikoptera, co się ma marnować, i tak największy koszt
    > to odnowienie przeglądu technicznego :>

    No skoro koszt ,,z użyciem'' i ,,bez użycia'' jest taki sam......
    W przypadku helikoptera to nie do końca, bo paliwo, amortyzacja itp. A w
    przypadku abonamentu GSM jest to typowy ,,pies ogrodnika'' z US.

    > Chyba tylko "podział proporcjonalny" poniesionego kosztu.
    > W końcu taka metoda jest znana i akceptowana przez US od lat,
    > i IMO nie ma znaczenia czy abonament wynosi 5 zł a rozmowa
    > 30 groszy od impulsu, czy abonament 100 i rozmowa zero.

    No ale to dziwne, że nie ma znaczenia, bo to trochę tak, jak by skasować
    kogoś za to, że siedział w swoim sklepie po jego zamknięciu. Czynsz jest
    stały, ale skoro gość siedział po zamknięciu, to proporcjonalnie wywalić
    z KUP?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek