  • Data: 2013-08-14 09:57:22
    Temat: Re: Faktura za domeny a zawieszenie DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To pójdę dalej ;D Jak z telefonem (Oranżeee), który był opłacany przez okres
    > zawieszenia, bo umowa była podpisana i nie można było zrezygnować. Czy po
    > odwieszeniu można go zaksięgować? Jak tak, to na ile wstecz?

    IMO - "do skutku".

    > Choć tu jest pewnie ryzyko, bo był używany w tym czasie.

    Właśnie.
    W JAKIM CELU?

    Zauważ, że on nie musi być nieużywany - bo oczywiście można go
    używać we wszystkich celach przewidzianych przepisami, czyli
    przyjmowania reklamacji, powiadamiania "mam zawieszoną
    działalność", przeprowadzania czynności urzędowych itede.

    Ale jako że można się liczyć ze "szczególnym przyjrzeniem się"
    temu telefonowi, to chyba lepiej żeby z niego nie dzwonić
    do ciotek i szwagrów :>

    pzdr, Gotfryd