  • Data: 2010-02-09 12:59:17
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 13:53, Maddy pisze:
    > Powtarzam - to jest feler programu.
    > Powinna być możliwość przebicia kwoty VAT, a najlepiej każdej kwoty,
    > byle się dodawanie zgadzało.

    No ale to mi się nigdy nie zejdzie, nawet jakbym na kartce to próbował
    zapisać. Bo towar w magazynie lata w cenach netto. Więc mam zakup towaru
    po 8,80 zł sztuka. Ale zamiast zapłacić za niego 130zł zapłaciłem
    130,05zł. Więc nawet jak doprowadzę do rozjazdu (a to się w tym
    programie da) kwot w PKPiR, to nie zejdzie mi się całość jedno z drugim.

    > Producent schrzanił sprawę.

    Albo ja czegoś nie rozumiem, bo w samej książce to owszem, można wpisać
    dowolnie, ale przyjęcie na magazyn się nie zejdzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek