  • Data: 2010-02-10 09:11:21
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 15:21, Maddy pisze:

    > Ile wydałeś netto na ostatnie zakupy do domu?

    Nie wiem, nie prowadzę księgowości domowej

    > Ile kosztuje netto chleb, mleko, cukier?

    Nie wiem. Tak samo jak nie wiem ile kosztuje brutto.

    > Jak kupujesz nowe buty to jaką cenę bierzesz pod uwagę?

    Żadną. Podaję kartę. Pod uwagę biorę rozmiar.

    Poza tym, mówisz o handlu detalicznym dla ludności, ewidencjonowanym na
    kasie albo w rejestrze sprzedaży. Ja natomiast mówiłem o fakturach i
    obrocie pomiędzy przedsiębiorcami, który to obrót księguję. Bułek nie
    księguję, więc se mogą liczyć jak chcą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek