  • Data: 2010-02-10 12:06:47
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-10 10:24, mvoicem pisze:

    > No to ci zazdroszczę :). Skoro koszty życia codziennego nie obchodzą cię

    A ciebie obchodzą w księgowości?

    > i zwracasz uwagę tylko na rozmiar czy inne jakościowe cechy produktów
    > które kupujesz to musisz być dość bogatym człowiekiem.

    Owszem, pracuję w szkole, więc zarabiam bardzo przyzwoicie, aczkolwiek
    bogatym bym się nie nazwał. To jednak nie ma związku z tematem. Cena
    bułek i wieprzowiny nie rzutuje na moje księgowanie. Zakup słuchawek w
    ilości 15 sztuk tak. Dlatego stosowanie hakuna-matata w obrocie b2b jest
    dziwne.

    > W takim przypadku rzeczywiście kwoty netto mogą być dla ciebie
    > naturalne. Jednak uwierz że dla znakomitej większości netto jest kwotą
    > wirtualną zaś naturalną i rzeczywistą jest ta kwota która opuszcza
    > kieszeń/konto.

    Przy obrocie konsumenckim. Powtórzę po raz n-ty:

    --
    Przemysław Adam Śmiejek