  • Data: 2010-02-09 13:15:55
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale to mi się nigdy nie zejdzie, nawet jakbym na kartce to próbował
    > zapisać. Bo towar w magazynie lata w cenach netto. Więc mam zakup towaru
    > po 8,80 zł sztuka. Ale zamiast zapłacić za niego 130zł zapłaciłem
    > 130,05zł. Więc nawet jak doprowadzę do rozjazdu (a to się w tym
    > programie da) kwot w PKPiR, to nie zejdzie mi się całość jedno z drugim.

    Pytanie zasadnicze. A musi?

    Magazyn jest Ci potrzebny w cenach netto.
    VAT tylko do rozliczenia tego podatku.

    To jest KPiR. Tam się nie musi zgadzać ma krzyż i podłużnie.

    Jakbyś Ty miał rozliczać prawdziwy magazyn, taki produkcyjny, z
    przyjęciami w kg a rozchodami w szt (albo przyjęcia na beczki 50l a
    rozchód na kilogramy) to byś chyba nabawił się ciężkiej nerwicy.

    > Albo ja czegoś nie rozumiem, bo w samej książce to owszem, można wpisać
    > dowolnie, ale przyjęcie na magazyn się nie zejdzie.

    To jest magazyn roboczy, jak książkowicz magazynu nie masz, masz remanenty.
    To co masz to narzędzie pomocnicze. Nie ma wymogu żeby się z rejestrem
    VAt zgadzało co do grosza.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813