  • Data: 2010-02-09 14:21:53
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.02.2010 15:02), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > E? Posługuję się nettami. Brutta se latają gdzieś obok, jako ogon
    > formalnościowy.

    Naprawdę?

    Zawsze miałem cię za człowieka silnie związanego z życiem codziennym i
    tzw. "zdrowym chłopskim rozumem", czasem nawet zbyt silnie, a tutaj taka
    niespodzianka.

    Czyli jak idziesz do sklepu kupić telewizor to patrzysz na netto? Jak
    pytasz się w sklepie po ile jest np. chleb, to podają ci ceny w netto
    czy przeliczasz sobie na bieżąco z brutto na netto?

    Jak zastanawiasz się czy kupić na prezent książkę czy jakiś wisiorek, to
    porównujesz w netto i uwzględniasz że jedno jest na 22% a drugie na 7%?

    No i wreszcie jak coś kupisz niefirmowo na allegro to bardzo jesteś
    zawiedziony jak się okaże że zamiast faktury VAT dostałeś FV marża?

    p. m.