  • Data: 2010-02-09 13:19:20
    Temat: Re: Dziwny system liczenia vatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 14:15, Maddy pisze:
    > Pytanie zasadnicze. A musi?

    Nie wiem. Jam prosty chłop ze wsi.

    > Magazyn jest Ci potrzebny w cenach netto.

    No i one się nie zgadzają. Mam 15 sztuk towaru po 8,80 netto za które
    zapłaciłem w sumie 130,05 netto, a 8,80 * 15 daje 130 równe.

    > To jest KPiR. Tam się nie musi zgadzać ma krzyż i podłużnie.
    > Jakbyś Ty miał rozliczać prawdziwy magazyn, taki produkcyjny, z
    > przyjęciami w kg a rozchodami w szt (albo przyjęcia na beczki 50l a
    > rozchód na kilogramy) to byś chyba nabawił się ciężkiej nerwicy.

    No właśnie widzę.

    > To jest magazyn roboczy, jak książkowicz magazynu nie masz, masz remanenty.

    A tak przy okazji: Czy remanent musi być robiony ręcznie? Tak mi mówią,
    że musi, bo to spis z natury, ale zastanawiam się czy opcja ,,wydrukuj
    stan i przeleć po półkach sprawdzić co jest'' to zła jest?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek