  • Data: 2010-05-15 10:37:06
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Noż...
    > Przecież wolno Ci. Mieć w rezerwie.
    > Standardowo spytam: a *PRZECZYTAŁEŚ* art.22d.1 z ustawy, z naciskiem
    > na cztery ostatnie słowa?
    > Tam napisali kiedy "rezerwa" idzie w KUP :|

    Ile razy mam ci powtarzać, że czytałem, ale to czasami niewiele zmienia.
    Od lat analizuję pewne ustawy i rozporządzenia związane z moją pracą, a
    i tak nieraz coś mnie zaskoczy. Jakaś interpretacja inna albo inne
    zrozumienie. A do tego na pewnym forumie pojawiają się takie Tristany,
    co gorzej ode mnie to znają. Ale nie piszę im ,,a ustawę przeczytałeś''
    tylko staram się wskazać konkretne fakty. Bo czytanie ustawy przez laika
    niewiele czasami zmienia. Co z tego, że przeczytałem o Strukturze VAT,
    że skonsultowałem się z US oraz z księgową. Nadal nie umiem tej
    struktury właściwie zastosować i muszę wyrzucać KUP związany z ZW do kosza.

    Po prostu mam pewną pojemność pojmowania prawa i nic więcej nie wyciągnę.

    Nie złość się więc, że ty, biegły w piśmie, znajdujesz mi jakieś
    niuansiki, których ja nie znam albo nie rozumiem.

    > Ano zawsze możesz ustawy samemu poczytać, zgoda.

    Mogę. Ale co to zmienia? Pewnych rzeczy nie rozumiem. Niestety nie wiem
    co mam przeczytać, żeby zrozumieć jak podzielić torbomysz na kawałki. Na
    razie wg Piotra mogę dowolnie. Czy tak naprawdę jest, skoro to wpływa na
    podatki?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek