  • Data: 2010-05-15 13:07:57
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale brak dowodów.
    > Uzgodnij sam ze sobą, czy w końcu *masz* fakturę z której wynika
    > *stan faktyczny* w postaci zakupu myszy i torby, czy też jej
    > nie masz.

    Nie, w tym podwątku była mowa o Wojtku i o tym, że sądziłem, że on nie
    ma na fakturze tej torby.

    > "Nielegalny towar" może nie być ścisłe, ale przyjmijmy iż wiemy
    > co mamy na myśli. Nie chodzi o "nielegalny towar" (w rodzaju
    > broni masowego rażenia) a o "nielegalnie nabyty", tak? :)

    Tak. Jesteśmy w .podatki więc w zakresie podatkowym.

    > Nie, nie wolno.
    > Ale on byłby "nielegalny" dopiero w momencie, jakbyś nie mógł
    > wykazać *skąd go wziąłeś*!

    No i tak (może błędnie założyłem) było z torbą Wojtka.

    > Najpierw piszesz, że *MASZ* fakturę na "torbę i mysz".
    > Teraz piszesz, że "nie ma dowódów" (jak rozumiem: nabycia).

    Bo teraz rozmawiamy w podwątku o sprawie Wojtka.

    > Ale wybrałeś sobie najtrudniejszy przypadek :)
    > Znaczy ta torba *nie jest* zakwalifikowana jako towar, *ani*
    > nie masz zamiaru jej używać?

    No jest towarem. A mysz nie.

    > Jak to drugie, to ja bym... jej użył. I już.

    Ale ona nie jest do używania. Leży na półce i czeka na klienta.

    > I jak to jest jedna mała torba za parę złotych, to pewnie bym przy
    > remanencie przeoczył :P

    Aj, ale ja chcę zrozumieć mechanizm. Bo teraz to torba za 100zł... A jak
    mi ktoś sprzeda następnym razem telewizoropralkę? Bo se połączy dwa
    towary? I żaden mi się w KUP nie będzie nadawał, więc pozostanie towar,
    ale jak go rozdzielić?

    > Towar (lub materiał do produkcji) też jest "wpisany w KUP", dopiero
    > remanent robi z nim porządek :)

    No właśnie. Wg jakich stawek?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek