  • Data: 2010-05-15 13:03:26
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja się tylko lekko czepiałem (i niekoniecznie złościłem), że szukasz
    > dziury w całym, w postaci potencjalnej możliwości obejścia prawa, mimo
    > że nie o tym wątek, i to w kierunku który jest dość dobrze "zamknięty".
    > Jest *NIEMOŻLIWE*, żebyś *NIGDY* tu na grupie nie przeczytał, że
    > kwalifikacją do ewidencji i rozliczenia środków trwałych i wyposażenia
    > *nie jest zakup*, lecz "oddanie do używania"!

    No właśnie widzę, że nie rozumiesz. No nic, olać.

    > Tego, że jak masz zamiar się obrażać, to jest szansa iż najbardziej
    > zaszkodzisz sobie?

    Ale to nie kwestia obrażania się, a dbania o zdrowie psychiczne. Po co
    mam przedzierać się przez bluzgi tego czy innego? Wg mnie ktoś, kto nie
    potrafi uszanować rozmówcy, nie jest wart czytania. A jak przypadkiem
    raz trafił z odpowiedzią (nie wiem, nie mam listów, nie wiem o kogo
    chodzi nawet), to nie zmienia faktu, że go nie będę czytał. Po co się
    mam denerwować? Przykładowo taki zacytowany przez Piotrka TomN.
    Wyzłośliwia się o klaskaniu. Od dawna siedzi u mnie w KFie, bo nigdy nic
    sensownego nie napisał, a wyzłośliwiał się nieraz, czy od trolli mnie
    zwyzywał (a to największa obelga sieciowa). I po co mam go czytać? Żeby
    się znów denerwować, że nie zrozumiał mojej wypowiedzi, ale zamiast w
    pokorze przyjąć, że nie zrozumiał, to się wyzłośliwia, bo ma kompleks i
    tylko tak może się podbudować?

    > Najpierw odpowiedz, dlaczego w ogóle chcesz "podzielić".

    Gotfryd, ale już mówiłem 12 razy. Kupiłem towar i KUP. I nie wiem jak to
    zaksięgować, bo wpisano to razem. Mogę:

    a) Zaksięgować całość jako towar, wtedy stracę podatek i nie odliczę
    KUP. Poza tym, jak się uda część jedną sprzedać, to znów stanę przed
    problemem wyceny części drugiej do remanentu.

    b) zaksięgować całość jako KUP, wtedy wykonam czynność pozorną, jak sam
    piszesz, bo jeden z tych sztucznie sklejonych towarów trafia na półkę
    celem sprzedaży.

    Dlatego wciąż szukam odpowiedzi ,,jak należy właściwie zaksięgować takie
    coś''. Nie spieram się, nie ,,chcesz'' nie ,,szukasz dziury w całym''.
    Po prostu NIE WIEM JAK TO ZAPISAĆ.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek