  • Data: 2010-05-15 11:16:58
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie złość się więc

    Ale ja się tylko lekko czepiałem (i niekoniecznie złościłem), że szukasz
    dziury w całym, w postaci potencjalnej możliwości obejścia prawa, mimo
    że nie o tym wątek, i to w kierunku który jest dość dobrze "zamknięty".
    Jest *NIEMOŻLIWE*, żebyś *NIGDY* tu na grupie nie przeczytał, że
    kwalifikacją do ewidencji i rozliczenia środków trwałych i wyposażenia
    *nie jest zakup*, lecz "oddanie do używania"!

    > Mogę. Ale co to zmienia? Pewnych rzeczy nie rozumiem.

    Tego, że jak masz zamiar się obrażać, to jest szansa iż najbardziej
    zaszkodzisz sobie?

    > co mam przeczytać, żeby zrozumieć jak podzielić torbomysz na kawałki. Na
    > razie wg Piotra mogę dowolnie.

    Najpierw odpowiedz, dlaczego w ogóle chcesz "podzielić".
    Szczególnie w świetle przytoczonego wyroku (o braku obowiązku odrębnego
    ewidencjonowania półwyrobów).

    pzdr, Gotfryd