  • Data: 2010-05-14 20:47:14
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]

    Dla porządku - jeśli wcześniej nie zostało (wyposażenie)
    "przeklasyfikowane" na towar, to co najmniej podyskutować można
    czy powinno być w kolumnie "przychody inne", (raczej powinno
    - bo jest w art.14.2 ustawy). więc w ten sposób potrzeba
    "zmienienia czegoś w papierkach" wyrażana przez Tristana
    będzie zaspokojona :) (albo "przeniesienie" albo sprzedaż
    w sąsiedniej kolumnie).

    > Czy w takim razie nie byłoby to sposobem obejścia remanentu?

    Nie.

    > Wrzucam
    > towar na wyposażenie, remanent mam 0 i 0 podatku.

    Przejrzyj archiwa i znajdź post Maddy, w którym pisała jak kontrola
    grzecznie zwróciła jej uwagę, iż skoro paczka papieru (albo jakiś
    taki podobny dyngs) jest niezaczęta (a wręcz nierozpakowana)
    to nie powinna być w kosztach.

    Przy KPiR stosuje się uproszczenie z "wrzuceniem" zakupu towarów
    i materiałów w KUP, ale przepisów art.22d.1 nikt nie uchylił,
    prawda? (a są one przecież szczegółowe wobec art.22.6b)

    No to jakim prawem chcesz "nie oddane do używania" uznać
    za KUP? Jak setkę myszek rozpakujesz, to primo klientów
    zniechęcisz (bo towar potraktują jako używany), a secundo
    podpadniesz pod "czynność pozorną" :|

    pzdr, Gotfryd