  • Data: 2002-04-27 08:48:19
    Temat: Re: Dlaczego nikt mi nie odpowiedział???
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...
    Może masz rację...
    Ale on nie zgadza się na wpisanie wspólnego konta...
    Mówi, że będzie wpisane tylko jego konto - i ja nic z tego nie dostanę.
    Dogadać się nie da, bo on dąży do tego aby nie miała za co żyć i na kolanach
    przyszła błagać o szmal...

    A rozliczyć sie...może...ale wtedy sam...
    Zwrot będzie mniejszy, ale będzie.
    Poza tym ja nie zgadzam się na dorowiznę...i dlatego nie chcę podpisać
    PIT'u...

    To nie jest złośliwość z mojej strony.
    On i tak dostanie pieniądze z tego zwrotu...czy podpiszę czy nie...
    Ja po prostu nie chcę być już zamieszana w jego krętactwa...podatkowe.

    Karolina