  • Data: 2002-04-27 08:48:45
    Temat: Re: Dlaczego nikt mi nie odpowiedział???
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A... nie mamy wspólnego ROR'u...
    Jest konto firmowe, moje konto i jego konto.
    Dał mi dwie mozliwości:
    1. rozliczamy się wspólnie - wtedy szmal idzie na konto firmy - do której
    nie mam dostępu, nie mam pełnomocnictw...
    2. rozliczy się sam - i szmal idzie na jego konto...

    Ja chciałam aby mi dał teraz gotówką połowę zwrotu - a cały zwrot pójdzie na
    jego konto.
    On powiedział, żebym się.... pi...pi... Nie dostanę pieniędzy - nawet
    złotówki.

    Karolka